WAKTU PERKHIDMATAN KAMI : HARI AHAD - KHAMIS ( WAKTU : 8.30AM - 3.30PM / REHAT : 12PM -1PM )

AHLAN WA SAHLAN..KAMI MENGALU-ALUKAN KEHADIRAN ANDA.

Jumaat, 22 April 2011

PROGRAM JAULAH DAN ZIARAH MAHABBAH KE ISKANDARIAH DAN DAMANHUR




Pejabat HEP Selangor Mesir bersama AJKT Badan kebajikan Anak Selangor Mesir (BKASM) 2010/2011 meneruskan siri ke 2 Jaulah dan Ziarah Mahabbah Mahasiswa Selangor di Mesir.

Kali ini, rombongan kami menziarahi anak-anak Selangor yang berada di Iskandariah al-Madinatul Ahlam dan Damanhur al-Qaryah Fil Hadiqah, dengan matlamat untuk mengukuhkan tali silaturrahim, merapatkan ukhuwah, menjaga kebajikan dan mengenalpasti permasalahan yang berlaku di kalangan mereka.

Pejabat HEP Selangor diketuai oleh Ustaz Mohd Faryzan bin Subkhi manakala Badan Kebajikan Anak-anak Selangor Mesir (BKASM) pula di wakili oleh Yang Dipertua Yazid bin Ahmad bersama seluruh AJKT BKASM.

Setibanya kami ke Iskandariah, kami disambut oleh Pihak Dewan Perwakilan Mahasiswi Iskandariah serta Wakil (Mandubah) Selangor serta seluruh mahasiswa Selangor yang berada di sana. Manakala di Damanhur pula rombongan kami disambut mesra oleh Pengerusi Dewan Perwakilan Mahasiswa Damanhur, Ustaz Mukmin bin Ilias serta mahasiswa Selangor yang menuntut di sana.

Antara agenda program ini ialah sesi ramah mesra bersama Pegawai HEP Selangor Mesir, Ta'aruf AJKT BKASM sesi 2010/2011, pengenalan aktiviti dan program BKASM serta sesi dialog dan soal jawab. 

Pihak Pejabat HEP Selangor Mesir merakamkan jutaan terima kasih atas sambutan yang diberikan oleh para mahasiswa Selangor yang berada di Iskandariah dan Damanhur. Semoga tautan ukhuwah yang kita bina dapat diteruskan dan dipertingkatkan dari masa ke semasa seterusnya menjadi momentum kepada kecemerlangan yang selama ini diimpikan.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Free Samples By Mail