WAKTU PERKHIDMATAN KAMI : HARI AHAD - KHAMIS ( WAKTU : 8.30AM - 3.30PM / REHAT : 12PM -1PM )

AHLAN WA SAHLAN..KAMI MENGALU-ALUKAN KEHADIRAN ANDA.

Khamis, 21 April 2011

ZIARAH MAHABBAH PEGAWAI HEP SELANGOR SIRI 4




Program ziarah mahabbah yang bertujuan untuk melaksanakan agenda kebajikan diteruskan lagi oleh Pejabat Hal Ehwal Pelajar Selangor Mesir untuk kali yang k 4. Kali ini giliran Rumah Negeri Selangor di Raba'ah atau di kenali sebagai Rumah Lama Negeri Selangor menjadi lokasi pertemuan antara pegawai dan mahasiswa Selangor.

Turut bersama di dalam program ini ialah wakil badan pengurus PMRAM dan beberapa AJKT BKASM yang diketuai oleh Ustaz Yazid Ahmad.

Rumah Selangor Raba'ah merupakan rumah pertama milik Kerajaan Negeri Selangor yang dibeli sekitar Julai 1977 dengan kerjasama PMRAM pada waktu itu. Ia kemudiannya dirasmikan oleh YB Dato' Hormat Rafiee, pada tahun 1982, beliau adalah Menteri Besar Selangor pada waktu itu.

Ustaz Mohd Faryzan Subkhi selaku Pegawai HEP Selangor Mesir menyampaikan beberapa maklumat terkini berkaitan Pejabat HEP Selangor diantaranya ialah berkaitan perlaksanaan EIS-Enterprise Information System hasil kerjasama Lembaga Zakat Selangor, pemerkasaan Tarbiyah dan kebajikan serta penekanan soal keselamatan diri.

Turut diserikan di dalam majlis ini ialah penyampaian sumbangan kipas daripada Pejabat HEP Selangor sebanyak lima buah untuk kegunaan ahli rumah diwaktu musim panas yang menjelang tiba.

Semoga pertemuan ini mengukuhkan silaturrahim di antara mahasiswa dan pihak Pejabat HEP Selangor Mesir.    

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Free Samples By Mail